sleepyhead

haha nu så här två dagar efter känner man hur trött man egentligen är efter helgen.. skulle helst av allt vilja somna nu nu nu på en gång.. men nej jobba jobba jobba.. Undra om det är jag som är trött eller hans rum vi sitter i som faktist kväver mig, låååångsamt! Måste kolla upp..
Förkyld som vanligt, dags att ringa farbor doktorn kanske för nu har jag varit mer förkyld än frisk och det känns inte korrekt.. ICKE!
Igår blidde det chill, sjukt trött och det var jag väl inte ensamen om alla verkade sega TUFF HELG! . Såg en sväng av melodifestivalen med.. hah är det sån här musik vi svenska folket ska lyssna på? Jag har lite svårt för det faktist.. Ne musik med drag i please.
oj rasten närmar sig sitt slut och också min dag, sen blir det att se på Gynning en sväng hos Maria o Saga ikväll, tror jag.?

Himla osammanhängande inlägg men, aa det står inte rätt till ska jag säga diiiig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0