snyggveee

Så här snygg e jag ;)
Håller på o gör slingor i håret, Wallaaaa hoppas man blir fin annars får jag lida pin!

I skolan har jag pysslat, himla roligt jag älskar pyssel!!
Då får min fantasi spela ut bäst den vill.. Deet kan bli kul!


Fa-an att man jobbar imorn, vill ju kunna röjja som satan ikväll men NEJ det blir lungan.
Möta upp Micke på Harrys och få lite free tickets för Lotus FRE-LÖR, vill du ha en biljett maybee? ask really really nice and you might have one or two..
Träffa knas Hästen med, haha för jävla go typ ju..
Nee nu är det snart time to take a shower..
Göra sig av med dom där 410 bacillerna vi tjejer ska ha i trosan, haha fyy det är nastyy!
Killar hade 387 om jag minns rätt... Lite mer clean än vi, men inte allt för mkt..

Annars dåå?? Liver ÄR underbart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0