Västerås

Jaoo blidde en road trip idag endå.
Jag och kussen knata ner på stan och provade lite skor, vips ringer Flärpan och vi spriiiinger till bibblan.. Jaa som att vi sprang. Men vi gick fort ;)
Sen var vi på väg mot en skiiit tråkig affär i västerås men B hittade något han gillade ivaf. Sen blev det mat stop på Burger King, Chicken burger *smaskens*. Sen var det ju såklart kaffe latte dags så vi gled över gatan till Donkans Drive thru och jag fick min AJS-KRIM.
Nästa stop Media markt där jag kände en stor press att köpa mig min rosa mixer som jag önskade mig för två år sen.. Det fanns nämligen bara EN ENDA kvar så ego som man är så ska jag självklart ha den sista.. I GOT TO HAVE IT !
Efter jag plockat på mig den och vi inte sett till B än så hittade jag och kussen ett "bio" rum där 1408 spelades, där satt vi och glodde film i säkert 30 minuter. Hur chill som helst, hel grymma säten och FETASTE bio anläggningen.
Look at thiis;
image462



Efter västerås blev det glida omkring här i stan, tur att vi har en sån händelserik stad att det finns mycket att se när man glider omkring.. Verkligen.
Ne much life.. Blev en tur till Ica Maxi, har nog aldrig gått igenom en affär så bra som jag gjorde där idag. KLämde och kände på allt..
Sen gled vi ännu mera tills vi till slut gav upp. Biljard fanns på listan men då blir det ju att dricka bira vilket inte ska hända än ;).
Nu sitter man här och ska glo på kanske One tree hill :)

Work 2morrow.. Byee sweetnöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0