Yippii

Jag ska träffa min pappa idag.. WohOo jag blir så glad.
Jag har liksom inte sett min pappa sen innan jag åkte till USA första gången (14 Juni) alltså 9 månader sen.
Eller jo vi träffades kanske en halvtimma nån gång efter att jag fyllt 20 år.. Vi firade inte ens min 20 års dag, förutom en snabb visit i hans bil.. Fan det känns så jävla trist, förlorat något så viktigt som en far.
What went wrong?
Har jag gjort något mot gubben? Eller är han trött på sin princessa?
Kommer antagligen aldrig få svar.. Men hoppas hoppas att han vill träffa mig oftare, skulle göra mig glad!!
Lite läskigt att träffa honom efter så lång tid, vi har inte ens pratat. Under hela min USA tid hördes vi EN enda gång.
Jaooo det är min far ivaf WOhoO och vi ska käka mat på Ming Palace, kanske säga God jul också kan vara på tiden.


image481
Pappsen.

Kommentarer
Postat av: madde

hey :) Hoppas allt går bra med pappsen =)

2008-03-17 @ 13:59:12
URL: http://madelenen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0