Arbetsintervju

I fredags fick jag ett samtal från ett norskt nummer, sandra panikar -Ska jag svara eller inte?
Telefonskräcken bara kröp fram sådär, men såklart att jag svarade efter lite snabbt tänkande att det faktist kan vara ett jobb som ringer.. Mycket riktigt, det var en tjej från Bagel & Juice som ligger på övre slottsgatan, alltså så gott som mitt i Oslo. Hon tyckte mitt Cv såg mycket bra ut och skulle gärna vilja träffa mig, sure..

När ska vi mötas, sen nämde jag att jag ska till Oslo över 17 maj helgen och hon sa oo det är en så fin dag är i norge. Det kommer bli kul för dig att se.
Så sa hon att vi kunde träffas den 18 maj klockan 10... -Oh shiit tänkte jag, då är jag ju bakfull och grejer.
För inte tror jag att Sötiz o Blåbär kommer vara allt för lugna en 17 maj dag ;)

Då ändrade vi tiden tills helgen efter, och nej jag sa inte NEJ jag kan inte komma då för jag är bakfull.
Jag fixade det här på ett fint sätt, belive me ;)
Såå nu måste jag komma till Oslo också helgen efter nästa helg, så synd !! haha
23 maj klockan 10 ska jag befinna mig på Bagel and Juice för att söka jobb..
Nånting jag inte riktigt hajjar då är vad jag sökt för anställning, aa bra Sandra ;)
Kanske ni kan hjälpa mig här?
Så här såg det ut;

DAGLIG LEDER

Vi søker etter en daglig leder for en av våre avdelinger.

Ønskede kvalifikasjoner:
Matglad person med evne til å skape engasjement og relasjoner med kunder og ansatte. Vi kan tilby en utfordrende stilling i et miljø hvor vi vektlegger utvikling og trivsel.
Konkurransedyktige betingelser.

Vad menas med daglig leder? ska jag bossa? :D eller betyder det att man jobbar dagtid?
Aa Norska kan vara rörigt ;) Men jag ska grejja det.

Ha en bra dag nu ska jag ut i solen !!!
Wii jag är glad ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0