bra jobbat tjejen

Haha teletubbies.. oyeeaaa jag vill vara en ravetubbie uti blåbärs skogen, så himla söta!!
http://www.youtube.com/watch?v=8el7LcfYF6I&NR=1 Gabbertubbies!! woHoo

E så himla glad nu så här på kvällen.. nystädat rum trevligt "sällskap" och ravetubbies..
aa det är mys.... typ ivaf.
Imorgon tänkte jag försöka ta tag i Oslo biljett bokningen så man får sig en plats dit och hem över 17 maj.
Då bliiiiire vill jag lova... longing sooo sooo much ! tihii lyckoskratt

Har också lagt in mig i någon Oslo bas så dom vet att jag finns och vill ha ett jobb, bja jobbat sandja, bja jobbat!!
Ytterligare ett steg närmare nästa stad. Men kusin, nu får du fan komma igång!! morrar lite där...

Nu ska jag snart sova...upp och orientera med skolan imorn.. ojoj nu går vi vilse barn!

yiiey livet leker sandra svevar på de fluffiga molnen igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0