En dag i solen

Idag har Sandra och Sara haft en hur glidig dag som helst.
Börja med att jag vakna upp och Sara skickar ett mess "Stadsparken, sugen?"
Oyeaa.. 11.30 var man på plats och där låg vi med varsin bira, smaskens!

Så ringer Micke och hör ifall vi vill åka ut på landet och bada med han och två till, jamen självklart !!
Sandra älskar ju att bada.
Vi bubbla i solen och drack nån öl, sen moffa ajs cream! mm MM mm.
Riktigt mysigt hade vi.

Vid 16 tiden fick vi skjuss hem, jag och Sara kila upp till henne men kom på att vi ville inviga uteserveringen också så ner på stan igen.. Grappa blidde det, där blev det nån öl sådär.
Sara kilade men en annan Sandra dök upp till mig och Mange.
Krubbade på Ming sen med Micke med, Micke fick himla bråttom då mupparna i Köping började klockan sju ;)
Jag kilade förbi tajman och hälsade på Kussefin och Armani sen hojjade jag hem, fort som satan!
Hade små tvångstankar hela vägen hem att oj jag måste hinna före den bilen till den stolpen och jag måste cyklar ifatt den där cyklisten 10 m framför. aa det var tufft :p

Nu är jag himlans trött, varit en toppen dag och hoppas veckan funkar i samma stil.. Snart Oslo ju!!

Five days left !!

image607

Kommentarer
Postat av: Saraa!

De va skoj igår, som alltd när jag är med dig!
:D

2008-05-12 @ 08:47:55
URL: http://saaraans.blogg.se
Postat av: Anonym

sandra = Sweeet... Sara = Duuuude ;)

2008-05-12 @ 09:43:30
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0