Eskilsparken

Haha japp det var bra länge sen..
Sarisen och jag kilade dit och satt och snackade, var såå länge sen saknar smulan faktist! :)
Får dra en bira på uteserveringen nästa vecka, eller en bira i Eskilsparken! haha
Ska träna med henne, tydligen gratis månad på Friskis.. :)

Var förbi exet kexet en sväng också, skulle hämta lite grejer och se hur han mår =)
Länge det med ju, ivaf i nyktert tillstånd haha.. sist kunde jag väl knappt stå på benen, rajja runt på golvet med kissen. Aa fick med mig en tshirt men glömmer såklart brillsen då istället, får la bli ett besök imörrn med då.
Undra om man ska dra en bira imorn kanske?? var en hel vecka sen sist  and guess what? I feeeel great!
Inte för jag mår dåligt när jag dricker men kroppen känns så mkt piggare på någe sätt.

Nu mååååste jag äta.... men vadå?

Hej hopp jag tänker på min kropp ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha, Eskilsparken kommer man ihåg. Haft mycket roligt där =)

2008-05-09 @ 23:02:26
URL: http://mathildav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0