Friskis core, waawaa?

Idag tränade jag med Sarisen och inte Saaraan.
Vi gjorde bra ifrån oss men waaaa mena hon med passet?
Ne har man varit Gympoz Core pass vill man apsolut inte till Friskis.
Musiken var usel, var liksom "relax" musik all the time.
Till det ville hon att ma skulle kämpa? Var ingen action i det heller..
Ne tvi... Sandra behöver PUMPA PUMPA musik och en "tränare" som pressar en till max.
Det här var mer Chill..

Ska väl eventuellt träna imorn igen, kanske Skivstång eller Medel? =)
Jag vill nog helst prova Medel, vad det nu innebär..
Bara musiken är PUMPA PUMPA så blir jag nöjd.

Var ju helt laddad för idag... BESVIKEN !
Men Sarisen är alltid kul att ses, haha vi som säsongs tränar ihop!

Något jag nu ska börja med är att jag bara får käka godis eller "junkfood" en gång i veckan! 
Fick ju lite ångest av att se mig där i spelgeln i vissa positioner ;p
Back to Florida body, Sandra! jobba jobba....

Nu käka sen in i durren..


Kommentarer
Postat av: Saraa!

Visst är gympozz bättre :D :D pusss saknar dig hehe

2008-05-15 @ 11:14:17
URL: http://saaraans.blogg.se
Postat av: Li

Gympozz is the shit! ja saknar det! och dej! :) ha de så roligt i oslo!!!

2008-05-16 @ 02:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0