Haderajjan haderaa haderajjan haderiii

Jag har sovit så jävla underbart inatt, helt sjuk!
Har nog inte sovit så här bra på evigheter, tvär däckade iofs igår med men oo jag är nöjd!
Jävligt sällan jag får sova en hel natt, utan att vakna upp varje timma, utan paralyseringar och jag minns ens inte att jag drömt någe. Gillar att komma ihåg mina drömmar iofs, men om jag inte gör det då har jag verkligen sovit på bra.. sweet säger jag !!!

Inatt lär det bli en orolig sömn, om jag inte kör slut på mig själv på någe sätt... Ut och gå en långis eller varför inte träna igen kanske ;)

Ska till H&M efter jobbet nu, sen Forex och så var det någe mer viktigt.. men vad??
Jävla glad jag är idag alltså!!

Nu ska vi ha "Elevens val" som är musik och jag ska rita medans David spelar bas =) Han är himla bra på det, fast skulle vilja höra mer musik än bara bas då skulle det låta mer än toppen !!

mm talk to you later... när jag säkert kommer vara irreterad över att packningen inte får plats i väskan även fast jag bara ska vara borta en helg :p

Hej då guldgossar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0