Hej allesamans

Yiiej vi gick inte vilse på orienteringer :) Var hur mysigt som helst att gå runt med barnen !! Men min fooot ack ack så den inte mår bra, nu var det ju över en vecka sen den skadade sig.. Hur fixar man det här? snart helg och jag ska springa runt och servera på ett bröllop för 120 personer då MÅSTE min fot vara läkt. Jag kommer springa omkring och gråta annars.. Kanske skulle be om att få låna permobilen, haha jag vill verkligen ha en sån! Verkar ju hur chilligt som helst.

Planen för idag då, joo gå ner på stan byta ett linne som jag verkligen hoppas finns i en större storlek.. Helt kär i den ju.. Sen boka Oslo, lika bra att göra det med detsamma.. Sen vill jag nog glo film !
Blev inte så fint väder som jag hoppats på men dagen är inte över sen, så kanske att solen tittar fram mera fram mot eftermiddan !!

Ropen skalla - falukorv åt alla

Kommentarer
Postat av: Malin

hej igen =) japp vi bor i stan! hehe vi håller oss gömda, nej skämt o sido. Blir väl inte att man är ute i vimmlet så mkt när man fått barn =) Ha det bra! kram

2008-05-06 @ 12:35:10
URL: http://mallemu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0