hemma igen.

oyea.. home again from oslo, not funny at all... me want to stay with blueberry !!
Har haft en toppen helg igen och den här gången fick jag se och minnas lite mer utav Oslo ;).
Var en rätt lugn helg tycker jag.

Torsdagen, baah the bus resa! Den var seg, men jag sov till Örebro sen var det byte till Karlstad där vi sen fick ta en bensträckare.. Efter bensträckarn kände jag att det var dags för en bira, hade ju inge vatten ens..
Bussresan blev roligare med ölen, även om jag satt själv.. Satt och flumfilisoferade (satt den där?)
När jag var framme kom Molle, Micke och Daniel o hämtade mig, hyvens karlar de där ;).
Sen blidde det nån öl och chilla Simpsons hos Molle. mys torsdag!

Fredag, wohooo!  Lite strulig morgon som sen blev kalas :) Vi kila ut och satte oss på gräset i solen och tog en bira, himla skönt !!
Chris kom och joinade oss också sen. Sunniie loves the sun right!
Mera öl !
Sen senare blidde det utgång, Café sör. Där jag blev av med min kamera!!
När vi sen kom hem vid tre tiden något så tvärslockna jag.. himla hårt med tror jag, snarkade visst ;) Ush tycker inte om att göra ljud ifrån mig när jag sover..

Lördag. Fy satan, ville helst av allt bara slippa gå upp och kila på intervju. Men noope ujpp och hoppa din gamla loppa. Fixa ordning mig lite snabbt och vi gled iväg mot fel Bagel & Juice.. BRA !
Tanten kom till mig istället och där gick vi upp på kontoret för en intervju. Hon var lite läskig.
Ställde massa jobbiga frågor, som vart ser du dig om ett år? Ska du ut och resa något mer?
Klart jag ljög... Ingen som anställer någon om dom vet att man kilar utomlands.. Jag hade inte tänkt stanna i de här kyliga områdena allt för länge, nooo it's to cold here. Men det gick nog bra faktist..
Sen gick vi tillbaka till Molle och satte på chech and chong.. (um...stavas de så där knas?) haha fy satan så roliga dom är !!
klockan tre var det dags för intervju number two! Den var mycket mer avslappnad, det var på ICA.
En ung tränad kille, vi snackade party, droger och stockholm.. Sånt gillar ju jag ;)
Han skulle hjälpa mig fixa jobb sa han och vi skulle höras innan eller efter Magaluf. sweet !
Sandra the ICA KÄRRING. whatever, pengar is pengar.
Resten av lördagen blev lungan hos Chris och Tiina. Vi somna rart på soffan..

Söndag. skit, vill inte hem!
Men måste säga att det var en himlans skön söndag endå.. cozy!
sov en massa på tåget :)

Måndag.. 4 days left.. Idag ska vi ha klassresa, så nu ska jag ut till Mälarvik och leka lekar i solen! Always fun, i hope!

Hoppas er helg vart tipp topp med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0