Hon kilar igen...

Sweet.. ´ännu en Oslo resa bokad, kilar på torsdag 15.15 och är framme 21.30 typ.
Vill nog helst av allt bara vara där nu nu nu och inte åka hem alls. :)
Sandra har upptäckt en ny stad, vad ska hon då göra kvar här hemma?
mina kära vänner kommer ju endå alltid finnas kvar här om inte ni också får för er att röra er någe ;)
Annars finns väl allting där precis som här... Förutom min säng! Hjälp den kommer bli saknad när jag flyttar.

Vad sker då denna helg i Oslo? Jo arbetsintervjuer, hittills bara två men jag kanske hinner styra någon till. Det vore ju toppen. Måste bli av med min teleskräck och ringa Adecco, men shiit jag hatar telefoner!!
Sen blir det väl film o mys sen så blir jag väl inte helt förvånad om det blir partajj :D
-Alltid redo! *drar en honör*.

Mitt liv är fortfarande på toppen och jag svävar fortfarande på de rosa molnen. Hoppas ni med har det fint. :)

Ikväller ska jag till Sara, Emma ska med titta förbi =) Tjejmys..
Vi har ju en jävla massa att snacka om också !! yaba daba doooe, long time no see.

Stockholm imorgon... Då blir det mycket gå utav..

Nu ska jag dra ett dopp i poolen med en ansiktsmask, peeling och hårinpackning.. Viktigt att ta hand om sig, speciellt nu...
Jag har kommit på varför jag får så oren hud, det är RÖKEN som göré.
Har jag vart nånstans där folk röker så får jag en smutsig och dålig hy.. baah !

See you !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0