Huvudvärk

Hajar inte, har så grymt ont i hövvet.. Vad kan jag ha gjort ?
Har ätit hela två alvedon idag och jag äter typ aldrig alvedon för något så töntigt som huvudvärk.
Men idag var det verkligen nödvändigt. fy !
Hängt med eleverna ute i solen idag, har hittat bästa platsen där inte ens vinden kommer åt !!
Ju värmare desto bättre, jag skulle kunna grillas liksom och endånjuta utav det.

Har sökt 3 Oslo jobb nu och skrivit in mig i 2 databaser :)
Imorgon ska jag ringa Adecco i Norge och höra om de är intresserade av en Sandra.
Hjälp! jag som har telefonskräck.. Hur ska detta gå?
Ska ringa min moster med och få numret till min kusin i oslo, där har vi ju chans till jobb med. Undra hur det går för kusin med sökandet? Vill så gärna att hon följer med ju. Kussesan & Kussefin

Nu ska jag hoppa i duschen sen möta upp Sarisen och kanske kanske om man pallar dra en bira på stan. Har ju sagt de till Flärp bara att jag vette tusan om jag pallar. Himla ont, himla trött !

aa får see hur det blir, ha en bra kväll alla karameller där ute

Kommentarer
Postat av: Saraa!

du är så duktigt sandra :D som ringer o reser o allt! du är min idol ;)

2008-05-09 @ 09:13:59
URL: http://saaraans.blogg.se
Postat av: sandra

haha thank you ma baby!!

2008-05-09 @ 14:37:31
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0