Im sorry i blamed you...

oj oj... Förlåt mr. alkolist!
Nu var det inte så att han snott min cykel, yees MIN CYKEL IS STILL ALIVE!
Han hade flyttat min cykel för att få plats med sin "lägenhet" i trappen.
Först hade han ställt den på bakgården som jag letade på och efter det hade han låst in den i skyddsrummet, där han också sover! aa han är ingen tjuv kanske, men han behöver ju inte gömma min cykel ! Även om hans "tanke" kanske var god så får han ju hojta till om var han ställer den.

Idag har det vart toppen väder, var ute på promenix den här morgonen också jag och David. Satt på konsum berget och solade ;)
Sen efter skolan kila jag ner på stan och mötte hon, han och Saga!
Vi knata omkring på stan och käka på subban, länge sen faktist..
oo Saga är såå himla söt, ni anar inte !!

Igår boka jag biljetterna såå den 16 Maj klockan 21.25 intar jag Oslo, yeaa baby!!
Kul kul kuuuul !!

Ska göras nu då? just kommit upp ur havet i st:tropez sitter här i mysdressen och suktar efter vindruvor.
Orkar man?? Ska nog bara chilla idag med, har blivit riktigt bra på det faktist. Behöver det, vill bli helt frisk nu och inte lukta snorleif.
Inte många skoldagar kvar nu, alltså himla stressigt att hitta ett jobb till Oslo och lägenhet. Fast jag och kusin har nog löst det där jobbiga med depositionen kanske, det vore greajt!  Vill ha en lägenhet och inte bo i nån "korridor".
Men vi behöver fortfarande hitta ett jobb ;)

Är mycket att tänka på nu.. känner att dagarna bara springer iväg, måste boka Magaluf med liksom.
Sara och Sandra goes wild in MagaluF !!

Nu ska jag hämta hojjen, kanske köpa hem lite wild grapes tooo!

Ha det göttans gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0