kaffekoppar

hellu lu !!
Himla underbar dag idag känner jag, solen skiner och alla runt omkring mig är glada. booya!
Men imorgon blir det even better ;)

Har snart en rast på två timmar och då ska jag kila till Fiskparken en sväng, leta upp något fint åt mig själv kanske.. Sen ska jag på möte här i skolan. Hoppas det går undan, vet liksom inte riktigt vad jag ska säga.
Nu är ju skoltiden över och jag har ju faktist grejat en hel termin här med D, har gått fin fint tycker jag.

Ska eventuellt förbi här ikväll också, D o hans band har ordnat en liten festival här på skolan!
Kommer ivaf 5-6 band hit :) Kan bli skoj. 18.30 startar det på Hällby skola, Välkomna !

Ne nu ut in the sun...

sweeet. dude.

longing for tomorrow !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0