Let's bränn som fett waa

Idag har jag lunchat på stålfors, haha känner mig som en elev jag med.
Trivs himla bra med mitt jobb, det e chill!
Sen e väl vissa dagar kämpigare än andra..

Efter jobbet har jag betalat tandläkarn, hämtat min Oslo biljett och nu ska ja packa träningsväska ;)
Yees Sandra och Sara ska studdsa på GympoZz hajar du??
Så kanske man bli lite fin till helga :P För om man tränar en gång blir man väl snärt med detsamma?
Aa det har jag hört.. Har himla ont i huvudet bara, säkert de här sämsta vädrets fel.
Det verkligen suger..Det regnar ju inte men det är heller inte varmt. jag behöver värme!

Fick höra att Nico ska glida med samma buss som mig till Oslo, oyea!!
Skönt att slippa sitta själv, ja nu blev jag glad !!
three days left !!

Packa var det, jag får la tacka för mig..

Moiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0