nya kameran

image592

Den här fick det bli. kan inte säga att jag är fullt nöjd eftersom min SONY w80 var så sjuuukt mycket bättre. Men nu får det bli den hära.. Gubben inne på expert sa det att jag var en väldigt kräsen dam och att om jag inte var nöjd med den här borde jag lägga till en tusen lapp för att komma upp i mina krav. Den här kameran jag köpt har gått som glass i solen och han har aldrig nånsin hört någon klaga förr, nåväl.. Sandra vet vad hon vill ha.
Jag är faktist nöjd med den och jaa färgen vad såklart det som lockades mest. 
Hellre den här kameran än ingen alls och bara jag lär mig den här så kommer nog också den bli bra.. :)

   


Sånna bilder tar den så helt fel är den väl inte.. jaa jag är knas ;)

And this is me tonight... sjuk och tråkig. WoW Sandra chillar på en fredag !!


Kommentarer
Postat av: Saraa!

Get well my little sugarplumfairy!

2008-05-03 @ 08:05:45
URL: http://saaraans.blogg.se
Postat av: sandra

im trying too.. but im really really sick mon'

2008-05-03 @ 08:18:41
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0