Onsdag

Idag var min elev sjuk såjag blev flyttat till yngre, så nu har vi haft idrott snart ska jag ta med mig gänget till biblioteket. Var nyss där med tvåorna och ska nu ha treorna. Skoj att vara med de yngre faktist, men heey vad vissa kan vara dryga. Grabbgänget. jojo..

Idag har jag en jätte massa att fixa, ska förbi tuna och leta upp en tröja och någe snyggt till helgen ;)
Efter det ska jag nog växla in svenska pengs till norska, så jag slipper den där avgiften de tar när man tar ut pengar i oslo.

Idag har ytterligare ett jobb från Oslo ringt, ICA ;) haha Sara kommer du o härjar med mig då?
JAg ska också på intervju där nästa lördag, oj hoppas allt ligger närma!! behöver mig en oslo bo som går o visar vägarna för mig ! Han jag pratade med lät ung och snygg faktist, undra om han var de?
Festa på 17 maj skulle han med göra, oyeaa! haha
Sjukt roligt att prata med norrmän, de låter skoj och verkar så trevliga.

Mm det tar sig Sandra..... några steg närmare Oslo life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0