Oslo var great

Fredag.
Mötte upp Nico och Jolle vid bussen, de stod såklart på fel sida ;)
Vi hittade rätt och bussen kom, wohoO äntligen påväg..
Byte i Örebro och sen senare i Karlstad, även kallat KD har jag lärt mig ! haha

Där fick jag mess av Molle att han nog skulle ha två guttar på samma buss, Sandra gav sig ut på jakt.
Huxflux när han gick på toan så hör jag hur en snurrig typ går och frågar efter en Sandra..
Hohoo det är ju jag det !!
Sweet nu var vi fler som drack bira med varann, gjorde iofs hela bussen nästan. Förutom Farmor 95 då.

Väl framme i Oslo letade vi upp Molle eller leta o leta vi såg han rätt fort ;)
WohOo lycko skutt !! äntligen äntligen framme.
Vi drog en bulle hem till Molle där jag fixade ordning mig och så kom det folk.
Blev en jävla massa öl och en lagom snurrig sandra mf.l.

Vi trängde ihop oss i en bil och åkte någonstans!? slarvade bort alla de andra och gled in på nån hårdrocks krog med en skum "marlilynmansondude ala dracula med spetsskjorta" haha vad är det för stil?
Vi drog en bira och um undra om vi åkte tillbaka till Molle här?  Liten minneslucka.. Jag bara hakade på de andra minns jag.. '

Lördag.
sov himla sött sen och vakna himla glad.. yihaa kör igång på en gång va??
Ja de e väl klart, Sandra och Molle korkar upp! Sweeet

De andra värmlänningarna kommer in och joinar, here we go again.
Drog till en hamburger ställe och käkade, fy jag tror den åkte ut igen när jag kom tillbaka. *ugh*
Vem lägger räksallad på min burgare?? haha shiit det var riktigt vajdrisch. Men jag hajjade ju inte det först.

Sen kom det folk igen och vi kilade till PloP. Jävla fin lya han hade där och mycket roligt folk..
Sen skulle vi på techno fest men så blev inte fallet, E-luva hos Molle.
Den här gången hade vi alla somnat somehow :)

Söndag morgon också denna gick himla vilt till.
Jag, Molle, Heb, Flin och no shiit vad hette han nu igen aae stillestånd "hata västerås mistern" ;)
Alla de är värmlänningar ivaf och skojja inte vad jag älskar deras dialekt så jävla goa!!
Saknade mina töser under hela resan faktist, fatta om också ni hade varit med.. ojoj speciellt du och jag Sara, det var inte riktigt någon som var lika sprallig som du och jag :p. Men jag studdsa för oss båda och prata himla väl om er haha. jo ni var så saknade!

Sen slog klockan tre och jag insåg att mitt tåg ska dra om 48 minuter, NEJ! ville verkligen inte..
Tänk om jag bara fick stanna.. buhuu. så jävla deppigt.
Vi tog Trikken till stan i guess, sen en promenix till tåget. Jag var vinglig haha och mina skor ville intesitta kvar på fötterna. Kila på tåget och neeej satan så fullt det var Sandra fick sitta mitt i gången.
Snackade med 4 tanter, sen ett par och lite annat folk. Fett jobbigt att sitta stilla och sen vara tyst också, nej det är inte min grej. I Karlstad fick jag äntligen en sitplats. Sweet !

Bytte tåg i Katrineholm där jag träffade en tjej som jag pratade med på bussen på väg till Oslo, himla trevlig! Tipsade mig till en restaurang i Oslo också, Sweet !

Sen blev det pizza, dusch och sömn..

Liite bilder så där.. Varnar känsliga läsare för onykterhet.
    
1.Jolle, Sandra och Nico.. 2. Flin with a grandma. 3. mr Hata Västerås, Sandra och Nico. 4. Hata Västerås.
  
1. Heb och Chris. 2. Molle ute på krogen
 
Vi lite så där morgon törra i näbba ;) sweeeet
  
WoHoO :) Gratulerer på dagen!
     
Partajj hos Ploppen, Sandra studdsar omkring där  mellan folket :) 1.De pigga värmlänningarna. 2. Heb o Chris. 3. ? o jag. 4 jag och aah shit vad hette han nu igen, andra gången jag träffade han ivaf :s. påminner om en Joel.
5. Heb o en Sandra. Vi som höll igång haha =)


♥ Tack så hemskt mycket för en helt underbar helg, e s p e c i a l l y  to Molle !!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0