Så jävla sjuk

Fy vad jag är trött på det här.. jag är verkligen tok tok tok förkyld!
Jag var hemma hela natten igår drack nån go drink med herr blåbär över msn ;). Haha nörd yes i know!
Men vad ska man göra när man inte kan ta sig utanför dörrn.
Han fick mig på gött humör ivaf och det kan behövas när man är så grymt sjuk som jag och inte kan joina alla andra.
Sen somnade jag hårt till Smala sussie !!
men vakna upp igen vid 3 sen vid 7... s k i t !
Låt mig sova !!

Nu blev jag hungrig ska prova smälla i mig en kall apelsin !! mm MM mm

Haha yrrol på tv nu och precis just nu kom han och ollade rutan... *plop*
oj oj sandra hon garvar..

hörs sen. för jag är en nööörd som är en aningen störd

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jaså är du ochså sjuk? Ja vists är den snugg ;)

2008-05-03 @ 14:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0