Sånna här dagar

Bara älskar jag.. har haft hur soft som helst, chillat i solen i skolan och snackat med eleverna.
Hällby måste vara den mest trivsamma skola ever !
Jag har helt enkelt ett toppen jobb..
Just slutat också, eller aa jag var förbi bolis också ;)
Var så sjukt cider sugen så här sitter jag nu med en cider, citrus pine! mine favorite..

Ska in i duschen efter den hära sen ut och parkhänga, vilka är på?
wii är så glad, men måste vara lugn idag.. imörn e det ca 14 timmars jobb. Då blire slit, så ska hem tidigt today.
Hoppas vi har bar på herrgårn också, då ska jag stå där med Björnen skoj att blanda.. Fast det är en himla simpel bar så inget komplicerat ;o)

Nu är cidern slut och Sandra ska dra en durre.
wii om en vecka exakt nu förbereder jag mig inför bussen till Oslo, sen bliiiire !

Sara min nykterist vän, för det kan vi väl kalla oss nu? Kom med mig en sväng ikväll! saknar diig.

Puss tuss

image597

Kommentarer
Postat av: Matilda

USCH sicken härlig bild!!!

2008-05-11 @ 06:39:19
URL: http://jonasochmatilda.blogg.se
Postat av: Sara

jag saknar dig också känns som en EVIGHET sedan vi sågs. idag ska jag sola? vill du också??? Pussss

2008-05-11 @ 10:00:53
Postat av: sandra

Bahamas baby, bahamas :)

2008-05-11 @ 23:43:00
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0