Stockholm med elverna

Idag har vi varit i stockholm, ack så trött jag är i fötterna.
Men vi har haft skit kul tycker jag !
Hällby eleverna är alldeles underbara, verkligen.

Punkt shop var nog favvo affären bland de flesta.
Jag gillade den med faktist, billig affär mycket krimskrams men såklart mest punk.

Vad kom jag hem med från sthlm då... 3 par örhängen och ett armband.
Hittade sjal, läppglans och en t-shirt med, men t-shirten fanns i fel strl och de andra två hann jag inte köpa helt enkelt :( Too bad... Blir en resa till Estockolmo efter löning känner jag ;)

Vi var först på wasamuseet, det var himla intressant faktist.. Helt sjukt fint skepp med all dekoration och alla färger som de trodde var på den. aa ett sånt skepp vill jag med ha !! hihi fast mitt ska iofs inte skunka till botten.

Vi var hemma klockan 18 och då gled jag vidare till Fiskparken (Tuna Park) för att köpa ett par svarta ringar.. Jag kom hem med strumbyxor, ett linne (himla fint ! ), örhängena och en klänning..
En toppen dag för Sandra helt enkelt.. synd att man e fattig nu.. rackarns!

Imorgon blir det Oslo baby!! Sweeet..
Wish me luck !

Ha en trevlig helg nu om jag inte tittar förbi någe.. Sist hade man ju fullt upp all the time ;)

*Beso beso*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0