Tjejorna

wohoo.. Igår kväll så bokade vi ju vår resa och drack follisar haha och så här såg vi ut glada över vår bokning.

  
Oo look at das luftballong ;)
Bra att vi pekar åt rätt håll med.



Cami och Emman ringde och vi kilade ner på stan.. Mot Centro!
Drack några öl sådär och snackade lite granna, himla längesen jag såg mina tjejer !!
Saknat dom en massa !

Kockarna slutade jobba och Micke med Thimmy va? aa även kallad praktikanten av oss förr från Time, kom och satte sig med oss.. wohOo var rätt skoj faktist.  Synd att man skulle jobba, missade ju E-luvan haha.

Hojjade hem 23.30 efter en smarrig Minttu black shot, oj oj så fort jag hojja hem. De kallar mig bliXten ;)
msnade lite med mitt blåbär o så sov jag himla oroligt vakna en miljard gånger under natten.

Här e vi tjejor

 
Emman sweety och jag. Sara och Cami
Törra i näbba !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0