Valborg

Har jag ju inte riktigt hunnit berätta om än..
Men den började som ett helvete hemma, jag höll ju på att somna men såå kämpade jag mig upp ur sängen och hem till kusinen.
Sara kom också dit. Vi lyssnade på barn låtar och söp ;)
Sen drog vi en bulle ner till Centro där vi träffade på ännu mera folk, planen var egentligen att dra till Harrys meen 10 meters kö, ICKE! Jag vägrar.
Så det blev en bira på centro sen några till på Grappa.
SKit soft att bara chilla o supa istället för att röjja.

När min onyktra kusin lämnat mig och Sara satt vi och underhöll de andra busarna haha, sjöng såå fint !
Efter Grappa kilade jag, Mange, Sandra mfl. upp till Micke.
Han som senare sköt sig i rumpan med en soft airgun eller vad det var, oyeaa!
Sen var det brottningsmatch.. Galna gubbar !

Jag satt mest på golvet och drack o drack o drack :p
Var jävla nere där ett tag på natten, ush !
Var en milimeter från att börja grina, ne fy farao!
Jag som alltid är så glad.... aa inge mer tänka tillbaka på sånt som hör till de förflutna o apsolut inte på fyllan Sandra!
Natten blev ivaf bra lyckad endå tycker jag :) mycket garv åt pellejönsarna!
Sov nog himla gott sen... Zzzz

Morgonen därpå slocknade jag i soffan, kände att en bakfylla höll på att arta sig i högersida av hjärnan.. Meen jag sov bort den :)
Sen kom Sara och hämtade mig och vi for till Max för en chicken delifresh burgare och cola light på burk! oo jag längtade mest efter den. Smällde i oss käket hos micke o sen så for vi till Ica maxi, turkarna visslade..
hah så schnygg var jag, dagen efter kortklädd och ruffs hår... haha dom ser inte mkt dom.
Jag och Sara var hur flummiga som helst, love that girl!
Vi köpte grapes, cider och jordgubbsglass :)

Sen var det chill hos stumpan !

Wooh nu är det käk, Köttbullar, mos och bjuuunsås..

hej dååå talk to you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0