Ännu en underbar morgon..

Vaknar av att han pillar och masserar mig i ansikte, rygg och nacke. Otroligt skönt !
Skönare blev det sen när jag var helt vaken..
Önskar vi hade mer tid med varandra.
Även att vi bor tillsamans så hinner vi faktist inte ses så mycket.

Jag är hemma o4/o4.30 och börjar 18.3o, han börjar o9/13.oo och slutar kl.21..
vi går helt om varandra.. Fast nu under CUP finalen så jobbar jag dag.. Börjar alltså 10-19 så då har vi hela kvällarna på oss.. Niiiice

Blir bio och peppar stek på Friday inte t.g.i utan hemma ;) ..
Vi skulle se saw IV men man måset tydligen vänta tills den börjat gå också.. Det är nästa vecka. rumpans !


Ne nu ska jag dra en durre och äta en mackam ska ner på stan nu och välja vilka UGGS jag ska köpa..
Mina favoriter för 1400 är ju för jävla goa, men en sånt pris för så "fula" skor!? vette tusan alltså....

iofs hittade jag en 1000 lapp igår ;) Sug på den ni !!
Så vart helt plötsligt 1900 kr rikare.. På bara några timmar..
Jag älskar OSLO


Kommentarer
Postat av: immen

fan, vilket flyt! :) haha!

önskar jag kunde hitta en 1000-lapp bara sådär...

2008-11-06 @ 16:01:02
URL: http://emiliepalmroos.blogg.se/
Postat av: sara

Lyllo DIG :)

2008-11-09 @ 21:18:50
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0