Halloween 2oo8 in Oslo

Japp halloween har gått och jag jobbade ju, såklart... ;)
Var väldigt väldigt mycket på fredagen så jag hjälpte mest till i baren eftersom det knappt är något ute längre.. Alla står i vägen och röker så jag kommer endå inte fram.. Ryddar lite då och då istället och hjälper Madde.. vi var et bra team ;)
Men vi sålde verkligen nonstop.. Det var aldrig tomt i baren och bland dricker tog slut, spriten tog slut o.s.v.
Blev ett bra salg... Oväntad dålig tips då.. Hela helgen faktist.? jag som var i mitt esse på fredagen.. Borde fåttt 2000 minst !! haha

Lördagen var jag nere i Angus (restaurangen) fick två stora sällskap varav ett av dom var italienare, alltså väldigt svårt att kommunicera och ingen tips.. Men man har inte timlön där nere så därför är stora sällskap bra eftersom det blir mycket mat och dricka ;). Alltså bra salg för mig och mera pengar :p... Det var ingen bra lördag... Men det var nog den bästa för mig. gjorde några misstag och hoppas jag lär mig utav dom tills nästa gång.. Ush vad jag hatar att inte vara hundra på det jag gör. Men vi alla hjälper varandra och det är jag glad för :) Jag gick av strax innan tolv.. Då hade jag hunnit så klart bältet till min outfit som jag skulle fästa svansen i.

Jag gick upp för att fixa ordning mig.. Vit tubtop, vit kjol, vita benvärmare, vita öron, vit svans mm vitt var the grej!
Magda som inet fick åka med någon buss fick gå hela vägen ifrån galgeberg och jag fick stå som enda utklädd på scotten o vänta.. tills hon ringer och säger att hon e på stargate.. Åfan, typ dit vi ska ju.. Hold on and i'll be there..
Sen satte sig katten och cyklade iväg mot Magda till Maja..

Uppe hos Maja höll folket på att bege sig.. Inte så många utklädda men en del blåtiror här och var syntes ;)
De som bodde där var off course utklädda. Det var välldans trevligt där faktist.
Mycke fylla och skoj.. Men när alkohilen sinade behövde jag mera och for snabbt iväg till scotten för två shoots.. sweet!
Borde kanske tagit något närmare?! men på fyllan e jag inte den smartaste och scotten är ju endå gratis inträde och detvar ju bara för en halvtimma. Vi hade ju as kul endå, ikke sant bitch?

Efter scotten virade vi runt på stan i väldigt många timmar utan att riktigt veta vad vi gjort... Mötte upp grabbarna sen som vart på poker och bursdagsfest.. Hebas hade fått en smäll och Molle var ju så snygg som alltid.. Kul att de mötte oss, tror iofs att jag tjatade rätt mycket på dom att de skulle komma haha..
Hemma drack vi till sju tiden och sjöng på kattvisan..

Vaknar till på söndagen, Heb är på fyllan.... Hur jävla kul som helst. Går ut i shorts o t shirts i kanske 1-2 grader till affären och tjatar med folk. Jag hade gärna kört på en söndags fylla också, men vissa har ett jobb att sköta!
Magda hakade påtill jobbet mitt, as mysigt :) bara skratta hela tiden. Var ont om gäster också, hade inte fått mycket sålt.. o på kuppen tappar jag mina nycklar, någonstans på scotten. Från hissen till baren... FAN!
Jörgen lånade ut taxi pengar åt mig sen fick jag väcka min fina så han kunde låsa upp porten.
Jag är alltså nyckel lös, .'(

Mona (en av cheferna) skickade ut ett skönt mess till alla ansatta:
Heisann! Har noen funnet noen nökler i huset??? Det går en trist sjel på uteserveringen, som nå har sovet på gaten i 2 dager fordi hun mistet husnöklene.... Sandra hörer gjerne fra dere....

Haha var den inte skön eller? poor me... Schysst gjort.. hoppas någon funnit dem.. Ska strax ner på stan och kika... sen blir det IKEA. Eller köpa Uggs.

Bilder från Halloween ska jag ju bjussa på ;)
Get ready. fasten your seat belts........heeere we goooHoo





1.Sån blev jag.. Väldigt nöjd. Som katten Marie i Aristocats ;). 2.En Magdlur en psykotisk brännskadad katt. 3.Jonny och magda. 3.Dave med ett hål i brallan och string. 4.Sandra och Jonny. 5.tjejer med fingrar? 6.sänparty! 7.Madde på jobb. 8Vampyr biter min vän. 9.Jag med min Favorit! 10.Magda uti mynta skogen. 11.äta sin svans!? 12.Hebas. 13. Katten är uppe om natten.

Jävligt Kul ! !

Kommentarer
Postat av: sara

Fin du var lilla vita pussycat :)



ps. det märks att du varit i norge ett tag, norska ord här och var :b

2008-11-04 @ 17:12:36
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: sandra

men de e ju bare tull ju ;)

2008-11-05 @ 12:46:18
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0