I'm suppose to packa..

Jag hatar att packa, jag bara kan inte..
Vad ska jag packa i? vad behöver jag med mig? skit datan som inte fungerar ska med också. pyttsan !
Tungt !
trött..
orkar inte.

Så fort jag börjar (då har jag typ lagt ett par strumbyxor på sängen) så kommer jag på något annat att göra typ vaxa benen och nu gå o panta burkar eller skriva här, egentligen inte alls nödvändigt.. Allt för att slippa packa som jag endååå MÅSTE göra. Bara att jag skjuter upp det.

Åker typ o7.25 imoron bitti. huh ... Men när jag väl e framme i min stad så trivs jag som firren.
Ska fixa passet med detsamma tror jag, sen äta något jag inte gjort på mycket länge.. Kanske Hyttan ;)
Om de hinns äta ;) party med Sara sen wii

Kussefinen har fixa ledigt med, hon är toppen ;) Inga bättre kusiner går att finna!!

hm ja åter till att undvika att packa

Hej rååå ses i etuna staden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0