Imorgon droppar jag bomben...

för idag har vi bokat vår super resa till THAILAND !!
6 Januari - 24 Februari - 7 veckor - kun 9990 för 2 pers !!
Hebas betalade kanske 8000 något för 1 person ;)
Det är ju glimrande.. Vi var inne på Pricerunner imorse för att kolla priserna som har stigit från dag till dag sen imorsen BAAAM prisras utav bara helvete typ dubbelt !! -Vi bokar med det samma älskling.. .
Sagt och gjort!
Nu är allt klappat och klart och vi har ännu mer pengar att lalla runt med.
Så jävla bra att de demostrerar där borta hoppas bara de vinner också så inget skett förgäves.

wiii vilken toppen dag !
Har inte fått mycket sömn inatt då, kom hem vid fyra tiden somnade vid fem och upp strax innan tio..
Men fick en jävla god tips igår, 1450 spänn! Hade några favvo gubbar hängandes i baren mest hela tiden.
Dock en gift man som hittade sig ett strul, ain't that nasty!?

Bomben jag ska droppa....jag måste säga upp mig =( Ska höra om de har så man kan ta tjänstledigt för jag verkligen vill tillbaka dit ju. Har aldrig sagt upp mig förr så det ska bli tufft .. hate it !! Jag verkligen drar mig för det.
Men imorgon gäller det... i have to !

Nu ska jag gå upp till Jysk och köpa en handduk..
snart är det bye byeee cold weather :) 40 dagar kvar ..

Kommentarer
Postat av: sara

Okej men de kanske går måndag kväll annars :D ska kolla hur ja jobbar då. PUSS!

2008-11-28 @ 09:48:43
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0