long time no write...

har verkligen inte haft någon motivation för att skriva, har tänkt  tanken men bara inte orkat..
Är väl så när man inte har en egen dator...

I helgen jobbade jag eller jag var ju ledig i fredags så jag och grabbarna drack lite gott och snackade långt in på småtimmarna... vid sex/sju kom vi i säng... skoj =) lite kvalitets tid så att säga.
Lördagen var en tuff dag nere i Angus, det var full satt från klockan sex till att vi stängde folk till och med stod i kö för att få sin mat!? haha helt sinnes. Enligt Mona vår chef så sog vi sälj rekordet redan klockan åtta, hajar ni den?
Sammanlagt hade hela stället dragit in en halv miljon om jag hörde rätt.. Galet huh?
Som Sara och kanske andra trodde så är det tvärtom inte ett litet time out ställe jag jobbar på utan ett hus på fem våningar.
Vi jobbar på provision nere i restaurangen och eftersom vårat salg var så j*vla bra så kan man räkna ut att jag kanske hade en timm lön på 400 spänn.. Ibland blir man nöjd ;)
Men mycket slit var det och vi hade aldrig klarat oss utan hjälp från baren och Mona.
Måste säga att jag hade det himla skoj.. Men var typ död när jag kom hem.

Hemma sitter älsklingen och Heb med varsin grogg.. Jaa Molle var fullast ;)
söt svara Japan.

Söndags morgon upp och jobba, sugen? nej inte det minsta..
När man kommer på jobb ser det fr skräckligt ut jag måste börja städa efter gårdagen... it sucks!

Idag skulle jag vara fri.... men Mona messade och hörde ifall jag ville jobb i Angus.
Yiho klart jag vill, börjar gilla det stället mer och mer. Sen ju mer jag är där nere desto mer lär jag mig hur det fungerar.
Mest smörbröd som går lunch tid men jag hade endel middags gäster åg...
Det var jag och Anna som jobbade 1 vakt, trevlig prick de där. Eftersom det var rätt lungt så körde vi lite massage på varann.
Så sjukt gött.... Hur kan det komma sig? Att det är så skönt liksom..

Slutade vid 17.30 och jag gick hem för att se One Tree Hill, jag tvär däckade... helt slut!?
Men nu är jag vaken, killarna kommer hem och vi ska käka spaghetti..

Det var lite uppdatering mest om jobb iofs, men det är det enda jag gjort ;)... Imorgon 2 vakt ute i kylan.. Jag ska alltså cykla hem i hundra minus klockan fyra, uuuee jag huttrar redan.. Ska ha på mig så mycket kläder det bara går ;)

Ha det bra små kyllingar !

Kommentarer
Postat av: Sara

Har också tappat motivationen o skriva. baah. vet du, jag jobbar från tidigt på morgonen till kvart över 8 dagen före julafton så de e ju bättre om vi har julklappsbytet hos nån annan :. kan kolla vem som kan ha. annars får vi ta o ba ses en sväng, när åker du tebax te norge? puss

2008-11-26 @ 07:55:13
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0