Så jävla underbart !!

Att vara hemma :)
Igår hade Li 20 års kalas !! Hon har hunnit ikapp oss, eller a jag har ju ett års försprång.
Vi fick tre olika sorters tårta, kakor och saft. Hur gottis som helst.
Ett glas bubbel bjöds det också på, yamiiii !
Kul att träffa tjejorna igen och mera blir det till helgen va?
Efter Li's kalas for jag runt som en galning för att hitta Buzz spelet så jag och mamma kunde roa oss med någe här hemma. Jag hittade trådlösa konsoler till spelet men inge spel på Coop, jag plockade upp Nattis och vi testade Maxi. Där var det tvärtom, inga konsoler men spel. Niiice!
Körde ut Nattis på vischan, jävligt söt stuga hon har där :) o mys pys hund !
Körde en jävla omväg hem sen.. Hittade ut från alla småvägar men drog mot torshälla sen när jag kommit ut på "stora" vägen. Bra Sandra, Bra att du är med !

Jag morsan och Per spelade Buzz, jag vann HELA tiden ;)

This morning when i woke up i took a bath !
Så jävla underbart att ha möjligheten till badkar... älskar att bada och nu är jag fräschare än någonsin hahaaaa
Bada i 40 minuter och bara stoooortrivdes!
Nu ska jag ta och fixa mig för pass och alla de andra ärenden som ska ordnas.

Ha en gooood dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0