Shoppat..

alene.. Ingen bitch blev med.. hurms

Köpte fin fina underkläder, i know someone who will appreciate it.
Köpte också ett par Uggs fast inte de utav äkta fårull.. Så har dem på mig nu för att bestämma sen ifall jag vill behålla dem eller inte.. Dessa kostade 600 istället för de som kostar 1300.. De ser precis likadana ut bara att de är fake o inte lika mjuka.
Köpte på mig stumpbyxor i grått, knästrumpor i svart och vitt.
Nya Vecko revyn, örhängen och en viktiga papper pärm i lys rosa.
Ja just det en strawberrie box från body shop.. Behövde skrubb.

Är det inte för härligt med presentförpackningarna som börjar att komma nu? ;)

Har också tvättat idag och tänkte fortsätta med det men jag vet ju fan inte om man kan tvätta strumpbyor i 60... Det är ju en 60 tvätt jag ska göra... grr.. Inte lätt att vara ensam tjej!

Är hungrig som en grislebjörn som legat i ide över vintern och just vaknat upp -vrååål! ge mig mat...

Kommentarer
Postat av: immen

haha, great!

jorå, jag mår väl lite upp och ned just nu.

knasig vecka. men men, jag leeever :)

...och du mår ...toppen? :)

2008-11-07 @ 00:38:07
URL: http://emiliepalmroos.blogg.se/
Postat av: sara

jag sköljer jämnt bara upp mina strumpbyxor i sköljmedel i handfatet .. vet aldrig om de kanske får maskor på sig i tvättmaskin , det beror ju på vad du tvättar mer förstås :)

2008-11-07 @ 20:31:38
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0