Soft lång weekend i Etuna..

Det behövde jag.. även om jag inte hade någon som helst lust att dra dagen det var dags, ville inte lämna vårt mys hem.
Väl framme och när jag träffat de flesta ändrade jag mig, det är chill hemma och bäst av allt är att Henrik kommer med nästa gång.. Måndag den 22/12. Då ska vi koosa oss som vi bara kan hemma i huset med min family.
Sen Lufsen som kommer och väcker en så sött på morgonen ;)

Fredag dagen då Tina kom :)
ALLA bangade på partaj.... vilken stil huh.
Vi startade hemma hos mig med alkohol och Buzz på norska.. haha det var lite tuffare, jag har ingen aning om vad norrmän kallar sina "villdyr" och andra skumma ord. Men det var jävligt kul endå jag förlorade såklart. Tina e kvick !
vi drog sen till nybron där vi körde shootar och drinkar, var jävligt tight nere på rnb golvet. De borde faktist ordna till det så man har lite urymme att dansa på.. somehow!?
Elin kom också till nybron, what a suprise!
Eluvan blev hemma hos Chali och sen vidare mot en annan vad han nu heter för att spela ett idiotiskt kort spel ala skitgubbe.
Drog oss hemmåt vid sju tiden... sleeeeeping time.

Lördag, jag vaknar upp helt förstörd... inte bakfull men 30 år äldre !! Shit jag hade svårt att andas och kroppen värkte.
Jag har förstått vad det innebär att bli gammal, jag vill nog inte vara med !! 

Morsan lagade frulle åt oss och vi drog sen mot Fiskparken för att glo runt lite.... nothing much there..
Farsan kom och hämtade mig o Tina för att dra och käka på Hyttans blev det, liksom rätt länge sen jag käkade där. Tyvärr har B&W blivit mycket sämre... kanske för Ryan inte lagade maten!? eller så har de bara köpt in sämre råvaror som de sen bankar så tunna att de blir som knäcke bröd.. Bättre lycka nästa gång.. Funderar på gamla hederliga Akropolis då, där var det ännu längre sen :)...

Efter maten for vi hem för make up och alkohol... Ikväll förfest hos Sara!
Där var det Buzz, Singstar och härj... I don't do Singstar though. Kanske nån gång när man inte hör sig själv sjunga... ;)
Kul hemma hos Sara!! 

Vi tänkte gå till statt men det var la 40 minuters kö för att komma in sen säkert ytterligare en miljon minuter för att hänga av sig jackan.. alltså en timma e bara väntan på att få komma in trängas i baren för att hinna få en drink innan stället faktist stänger om 30 minuter... Vad är TVÅ för tid att stänga en pub på?

Vi drog till Nybron igen... först helt folktomt sen kom det några till :b
Välldans mycket  slagsmål på stället och blod.. Känns som Nybron inte är lika skoj längre.. Eller Eskilstuna är inte densamma... staden är DÖD.
Men jag och Tina gjorde det bästa av sitsen och röjde loss rätt bra endå :) dansa dansa dansa.
Emma och Fredrik var också kvar till stänging sen skulle vi leta efterfest....
DÖTT !!
Men på vägen hem stötte vi endå på en efterfestsugen typ och for hem till honom också denna gång kom vi hem vid 7 tiden. upp fyra timmar senare för svensk mat och dra till tåget.. den långa färden hem.....

Jag har nu insett att det är inte värt att bo i Eskilstuna, apsolut inte på vintern.. Somrana är kul då är det drag i parken men annars tycks folket i stan tappat lusten. Ingen orkar festa eller egentligen göra så mycket.

Det här problemet hade jag inte förra året när jag kom hem den 17 december, då var det bannemej fest, film och mys varje dag.. Det är den bilden jag ska ha kvar av etuna också ;) Alltså bäst att hålla sig borta från stan tills solen skiner igen.. accept for christmas ! Then it's family time.

Tråkstaden kommer (nog?) alltid att vara hemma... så länge mor och Pär bor där i alla fall. :)

And girls... thanks for a niice weekend :) i appreciate it..

Hej då alla barn

Kommentarer
Postat av: immen

snön kommer skaru se :)

2008-11-23 @ 14:36:21
URL: http://emiliepalmroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0