Bonus katt !

Idag flyttar en Robin in här för några dagar.. gissa vad!!?!
Han har en katt med sig, en kissekattunge! Jag är hur glad som helst..
Inatt när jag kommer hem kommer det finnas en liten misse här, wii så underbarrt!
Jag som längtat så mycket efter en hårboll.. 


Ingen lust på jobb idag.. Ute serveringen är krympt och man jobbar nuförtin ensammen.
Jag har bunkrat upp med vecko revyn och en bok.. Hoppas jag inte får tid för det.
Serverar hellre gäster och tjänar cash ;) Ledig imorgon!!
Jag och hjärtat ska göra nånting together.. sen ska jag gosa med katten när grabbarna e på jobbet! hihi
Majli is her name..

Är lite irri på nintendo wii faktist.. Vad hände!? igår var jag 21 och idag 41... Grr jag är ju BÄST PÅ DET HÄR !!*
Lön den 8:onde då blir det till att köpa fitness matta.. work out ! eller kanske Rock band ;)

ska strax ner till jobbet fast först köpa lite gottis :)

Ha deee

Kommentarer
Postat av: sara

mearu fitness brädan eller menar du nått annat? o köpa? :S

2008-10-02 @ 09:50:11
Postat av: sara

gulligt med katt föresten

2008-10-02 @ 09:50:31
Postat av: Sandralur

fitness :)

2008-10-02 @ 13:09:36
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0