Favorit spruten


Molle kom hem med världens bästa hårspray för ett tag sen, det sprutar bra, doftar gott och det håller topp topp!!
Kalas bra :) Bättre än mitt gamla hedliga Osis spray.. Define Harispray.
Sen min nya parfym that i like so so much, Christina Aguilera  I N S P I R E.
O igen, torrschampot ! Nu har det räddat mig två lata dagar ! oyea.. Kanske finns hopp om att jag ska fixa längre fint hår igen.. Inte bra att duscha håret allt för ofta eftersom hårets egna "fetter" som skyddar håret försvinner.

Just hår snack, ska jag klippa lugg igen?
Sen är det någon som har tips på en S K I T bra hår inpackning, eller leave in balsam?


 

 
Funderar rätt starkt på det, fast jag sagt till mig själv att låta håret vara.. men vafan lugg e fint, ikke sant?
trenger hjälp här !! ;)


 


Kommentarer
Postat av: Emsi

Jag tycker du ska klippa lugg igen, du är jättefin i det!!!! :)

2008-10-10 @ 22:29:44
Postat av: Anonym

Thank you.. and i will :)

2008-10-10 @ 22:37:03
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0