Hej då massa pengar..

Oj oj.. vad det shoppats på senaste. iofs as kul och jag blir på gött humör!
Har typ köpt något nytt varje dag :) Från strumpor till tv.

CUBUS is the shit.. Det var premiär här i lördags på en ny öppnad Cubus.
20% på alla kläder i en super fresh butik.
Hemma i etuna har alltid Cubus varit en sån där "vi går igenom" butik, men här är den as bra!
Kanske att den blitt det där hemma också?
Mini Andén är ju den stora ansiktet utåt, väldans kul att se henne igen.
Sen när man handlar där så tänker jag ofta att fan vi tar den i andra färger också.. Har blivit för jävla shopping bereonde här, men vad finns att göra!? Jobba, äta, shoppa, gosa, sova och såklart dricka thats life, ikke sant?. Så spara inför Thai bai.

På Cubus ivaf köpte jag på mig allt möjligt där på premiären och världens mysigaste, skönaste och finaste morgonrock. Baby rosa i det mjukaste tyget! mmm hon stormtrivs! Många plus för cubus säger jag..
Ska tralla ner på stan imorgon också för att se om man hittar någe snyggt.. Trivs med shoppingen här, JA. 

Blir väl att städa imorgon också, mera! känns som det aldrig blir nog..

Det roliga som skulle berättas idag då, VI HAR KÖPT EN FET TV ! hahaaaa känn på den.
Vi har en fin fet svart tv på rummet nu, hoppas bara den kommer upp på väggen för det kan jag nog faktist inte greja själv. Tyvärr.. Men blir väntan för länge så kommer jag helt enkelt bli tvungen att få upp den. Tål inte mer seeeg.
Vill få saker gjort !!
Vi hittade tvn på Elkjöp (Elgiganten) för ett bra pris och jag (som morsan lärt mig) fick ner priset på en vägghängare för tv:n.. Körde den hära. -Men om vi nu köper en tv måste du ju kunna ge oss rabatt på en tv hängare?
-mm ska kolla lite.. *knappar på datan* Och jo visst kunde han det... Det går alltid att pruta på såna saker, det vet jag nu!
Köper man dyra saker kan man få något på "köpet". Typ en kamera, rabatt på minnes kort o.s.v.. Gött !

Jag är as nöjd med vårt köp eller mina veckans inköp, jag behöver ju allt :)
Sen tipsen har bara rasat in på mig, på tre dagar har jag tjänat ungefär 3000 på bara tipsen!

Idag var det match mellan Norge-nederlands.. 0-1 blev resultatet.
Men redan tidigt imorse kryllade Oslo av orangt folk, pippi uniformer, morötter hängandes i hattar och aa allt som var oranget, blått, vitt och rött. Helt galet. hysteri!
Speciellt på Scotten också, dom var överallt. Jag och Hanna blev med på ett hörn på tv också.. Tv tycks filma ofta på scotten, lite kul.För man är ju alltid asa fräsch när man jobbar bland törstiga rökande människor.. ush hata RÖK !

mixat inlägg och virrig skrivning yes i know.. men  känner mig lite mixad nu också..
Är nog bäst att jag hoppar i sänga och styr för imorgon..
Då är jag ledig och ska ner på byn...igen ;)
Har en liten suprise in mind..
Skulle iofs vara kul att göra någe annorlunda... men vad?

Sov gott and hey hååååååå saknar mina kompisar yaO

Kommentarer
Postat av: sara

ja du jag skulle nog också shoppa så mkt om jag var du, förstår att man blir lite uttråkad av att inte va me tjejerna . men vi ses om 2 månader :)

2008-10-16 @ 11:37:41
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0