i väntan på...

..att karl ska komma hem så norpa jag åt mig ett test ifrån Tillis blogg.. Just to make time go.
Tänkte styra lite kyllingpasta ;)

Namn: Sandra Fredrica Sandström
Piercingar:  Näsan och en "utgående" i naveln ;)
Tatueringar: En stjärna under nacken
Längd: 162 cm
Skostorlek: 37-38
Önskar du att du bodde någon annanstans: Mjo.. ett varmt land. Kanske USA.
Tänker du på självmord: No
Tycker andra att du är attraktiv: Off course my horse
Dricker du: Varje dag, kroppen behöver vätska ni vet.
Använder du droger: Han är min drog.
Röker du: ugh !
Snusar du: ugh !
Vilket shampoo använder du: De bästa
Vilken parfym använder du: INSPIRE christina augilera, Lacoste.
Vad är du rädd för: Att något illa ska hända någon jag älskar.
Gillar du att tvätta: Jag börjar faktist trivas med det.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ooooyea.. Ta mig till Tivoli !


SENASTE..

Film du hyrde: På tok för länge sen jag hyrde film, här använder vi oss utav internet!
Film du köpte: Köpa ?
Låten du lyssnade på: Stag party - Penta
Låten du hade på hjärna: Oboohoy vilket vackert vädeur solen skiiner idaug
Låten du laddade ner: Sesto sunshine
Personen du ringde: Henrik
Tv program du tittade på: Desperate Housewifes
Personen du tänkte på: Mamma


FÖR ELLER EMOT...

Långdistansförhållanden: Inte min grej.. kanske din?
Utnyttja någon: Don't do that
Självmord: Egoistiskt..
Att använda droger: Don't care.. Fyllon bråkar mer än narkomaner though
Sex före äktenskap: Man ska väl inte köpa grisen i säcken?
Köra onykter: Man kan riskera sitt eget liv men apsolut inte andras. Emot !
Förhållanden: Fina grejer det.


FAVORIT..

Mat: Kött
Låt: Så många
Sak att göra: Umgås
Sport: fotboll
Dryck: Vatten
Kläder: comfortable
Film: hard to tell
Bil: Lexus


HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit över en pojke: mm..
Gråtit över en flicka: svar Ja
Ljugit för någon: Apsolut
Varit i slagsmål: Nja..käftar bäst
Blivit arresterad: Nej, smartare än så


ANTAL..

Gånger du varit kär: Ständigt kär, nu i kissebebis o Molle
Gånger ditt hjärta brustit: Hade en tuff period förr.. Men tiden läker alla sår, ikke sant?
Killar du kysst: bacilusker !
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gånger.. Känd som man e ;) hah !
Ärr du har på kroppen: oj.. blivit endel med åren alltså, fixa till 3 stora bara i år. Kryssning, Cykel och Havsbad.


Vad/vilket

Ska bli skoj: Julafton och RESA!
Ska inte bli skoj: Hösten..
Sparar du till: RESAN
Väntar du på: i ständig väntan på något nytt
Pålägg som gäller: Jag diggar Go morgen Yoghurt.
Dagens dryck: Red Bull


SENASTE..

Personen du fick mail av: Emman
Personen du fick brev av: Nordea
Personen du fick sms av: Hjärtat
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ?
Saken du köpte: Wii fit
Du hade kul: imorse
Hur tidigt stiger du upp: depends on how im working.
Gillar du att slåss: Nej.. men vill börja nån kampsport
Vad ska du göra ikväll: Laga käk, Glo på step brothers och glassa glass
Är du seriös: Not really
Vad är du allergisk mot: grönsaker!
Var har du ont: tick tack tick tack.. näe känner mig rätt frisk fan
Använder du hårspray:  Ja
Kan du stå på händer: Sara min vän har lärt mig ! mot en vägg..
Favorit serie: Desperate housewives och Family guy

Håkan Hellström eller The Ark: Not my type of music
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: baah
Salt eller socker: SALT
Gillar du ketchup: Åjah!
Är du glad nu: JAPP.. o katten spinner
Var du glad igår: Mm..
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jaaa
Vad dansar du till: Musiik
Stockholm är: En jävla go stad..
Göteborg är: det goa gubbar i.. Gillar götet jag !
Kan du sjunga: No shiit är ju nya Elvis
Mer värt än guld: Min familj !
Spaghetti eller makaroner: Platt Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: hard to tell, Hawaii. Jamaica..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0