Jag är 19 igen... OCH DET SNÖAR

Oyea ! !
Körde wii fitness idag (länge sen)... hade gått ner 0,3 kg sa den. Nådde alltså inte mitt mål, meen jag har heller inte gjort något åt det. Är mest en kul grej liksom. Satte ett nytt mål på 0.5 kg.. Får se om det går?
Har unlocked massa nya övningar som SNOWBOARD ;) jag som drömde att jag var bsät på snowboard inatt.
Ska fan bli det också.. Hur svårt kan det va?
Kommer ihåg sist med Maria i barnbacken i Romme... Vi bara föll hela tiden. Värdelöst!

Nu ska jag laga lite käk tror jag, köttbullar o mackisar..
And guess what?? Det är städat hemma och det var inte jag :) wiii it makes me happy!
Bara en satans massa disk.. fast vi har diskmaskin. skummelt va?

Imorse var första snön här!! Yippi kay yeiy..
Och det har fortsatt att snöa efter det... inte akkurat nåå  men för en timma sen..
Hoppas det snöar när jag åker hem från jobb inatt :D wiiihooO Det är ens inte November.

Kommentarer
Postat av: camilla

Snöööö? åhh jag vill också ha snö. här är det bara grått och trist! inge vidare alls!



när kommer du till etown?? :)



Puss & Kram!

2008-10-30 @ 07:56:13
URL: http://cwansulin.blogg.se/
Postat av: Tina

Hei og hopp =)

Morro med snø :D weeeeeeeeeeee

Vi må finne på noe igjen en dag ja! =)

Hvordan ser planene ut for tur til eskilstuna? (skrev jeg det riktig?)

Ha en fiin dag =)

klem

2008-10-30 @ 09:12:36
URL: http://datenshi.co.uk
Postat av: Anonym

Tänkte komma alldeles strax faktist ;)

2008-10-30 @ 16:04:00
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0