Jag kommer att bli AS fin..

imorgon... om allt går min väg :)
Har hittat vitt luder till svans och öron... Så imorgon blir det upp och sy.
Hoppas det går bra.. har inget att stoppa upp svansen med men hoppas tiningspapper går bra.. annars klipper jag sönder en kudde eller två.. endå dags att köpa nya ;)
Jag blir en vit katt... I'll show you pictures when im dressed, 2morrow..
Längtar !! Trodde inte det skulle bli något utav denna halloween men det bliiiire.
O magdlur ska med!  Kanske grabarna kommer efterpå :) De känner ju "värdinnans" gutt.

Snart e det dags för jobb.. jag har inte hunnit käka, tänkte prova på lasagnen på jobbet. Eller köpa mig en frukt. Frukt e bra ! Kommer bli mycket att göra och jag har varit uppe från alldeles för tidigt och sovit alldeles för dåligt,
Drömde att jag var värsta rosche pundarn som såg förjävlig ut och slogs.. Betedde mig för jävla illa.
Nej någon knarkare ska jag inte bli ivaf, jag gillade inte den bilden av mig inatt.. :p
Inte min grejj waaa.
"Råschehövve" (eller hur e det man säger i KD?)


Jag undrar om inte Maria har fått en Melwin nu.... Har textat henne men inte fått något svar.. Ska texta Jompis också tror jag. Kanske Marias fel att jag sov illa? Alltid bra att han ågon att skylla på..
Hoppas han har kommit ivaf :) Då ska jag snart hälsa på den nya familjen !!
Blir glad för hennes skull men kan fortfarande inte se henne som en mamma... Henne liksom? :p
Fan vad alla blir vuxna ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Japp han kom ju i torsdags 04.01 :D Helt sjukt!

2008-11-01 @ 22:51:49
URL: http://mariazeijlon.blogg.se/
Postat av: S

Hej! jo de är bra:) Själv då? Var håller du hus nuförtiden? kommit hem från norge? Puss

2008-11-02 @ 15:53:09
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: camilla

tjoho! menar du att du kommer helgen 14, 15, 16e nov ?



kramis!

2008-11-04 @ 13:27:08
URL: http://cwansulin.blogg.se/
Postat av: S

Haha ja kan tänka mig de:P

2008-11-04 @ 14:06:44
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0