Lönen har kommit !

Hårt arbete har gett resultat ;) Tro mig, im satesfide.
Har fått bästa lönen so far i mitt liv och slänger direkt in 10.000 på sparkontot till vår resa till VÄRMEN!
lägger undan 4000 till hyran och resten får jag se vad de blir av, kanske en kort resa eller en ny tv..
Kläder och mat tycks gästerna fortfarande stå för på jobbet faktist. oväntat bra tips fast uteserveringen är halverad.

Känner just nu att jag måste bort... away!
en weekend resa bara, kanske till Amsterdam, Paris, London, eller Rom som han vill till kanske till och med Göteborg ;)
Vill bara någonstans man kan relaxa, bo på hotell, BADA BUBBEL, käka smarrig frulle och såklart lite shopping !
En torsdag till söndag passar alldeles perfa. Men endå känner jag ju mindre jag gör nu desto längre kan vi vara borta i värmen sen.. men sen är lång tid ju.. ååå velar ! Jag vill dra iväg strax snart typ nu !

Jaa.. Iväg vill jag.

Nu ska jag chilla med en bok tänkte jag... kanske gå o köpa mat också!? äsh får se vad man pallar..
Varit iväg och solat idag också, var säkert 1056 år sen jag gjorde det.. sweeet!


Tja heeej gott folk..


Bitch, vad var det din Blogg var för någe nu igen?
Sara, UPPTADERA!

Kommentarer
Postat av: Emma

hej du! Göteborg tycker ja låter jätte bra ses vi snart?

2008-10-12 @ 14:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0