Looking for some..

..cat tale and ears.
Igår var jag, Bitch och Maja på oslo city och knalla omkring.
As nice.. hittade skönaste uggsen för 1399.- faaan! känns som det är lite för dyrt för så "fula" skor. Men jag har nog aldrig sattit mina fötter i något skönare.. Ska hem till tunan och se om dom kanske finns där, billigare :)
Ska strax down town med magdlur.. igen ;)
Leta efter öron och svans.. har fått lite besluts ångest, ska jag vara vit katt eller svart katt... hmm
Det är svårt.

Vit katt är sött, tänkte ljusrosa läppglans och rosa glitter eyeliner till det.
Svart katt blir svart o snyggt..
 Om vi nu hittar öron och svans.. annars blir det o vara Sandra på Majas partaj på lördag :)

Nu ska jag dra en durre.. Blir en lååång natt idag känner jag hoppas på givmilda gäster !!

mOii nad happy halloween !!
För ett år sen var jag i Florida och gick trick or treat om några timmar ;) just vid den här tiden sov jag, åtta på morgonen ju!
Sen var jag i fort lauderdale med Christine. Niiiiice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0