Men vart tar solen vägen?

Så fort man har en ledig dag går min sol bort.. No fun!
Men jag ska strax ta mig in i duschen sen ner på stan för att få till mig en ny frisyr OM jag hittar någon jag vågar lämna mitt hår till...
Imorgon ska jag och bluebär ut and have some meat!! Lööw it..
Imorgon är lite av en speciell dag liksom. Såå jag måste ner på stan och hitta någe speciellt också.

Hade en helt underbar dröm inatt.. Jag, Molle och Heb blev på fyllan. Heb hade nån flickvän också, undra vem hon var?
iaf så var vi någonstans och hade as kul. Vips ringer mamma lite överraskande och ba vad sägs om att jag kommer o hämtar dig över helgen så får du träffa kussefinen.. Ooo världens gladaste! What a suprise.
Men när jag vakna upp vaknade jag i en tyst lägenhet utan fest och kusin.. näe inte ens i eskilstuna.

Nåväl... i be back someday o dåå blir det göy.
Vi ska snart boka våra thai biljetter :) ännu mera göy!

ha en bra dag.. hej hej då kameltå

Kommentarer
Postat av: sara

vilken dröm! längtar till du kommer över jul så vi kan ha julklappsbyte, jag längtar redan haha. julfeber i oktober :)

2008-10-16 @ 13:24:57
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0