Min dator hoppa från ett bord...

Vila i fred din dumma jävel...
Åh e så sur.. MIN DATOR !! min bilder... Hoppas nån smart typ kan få igång den.
Den liksom ligger i respirator nu och låter konstigt..
sen står det på skärmen operation system not found.. Som för mig betyder, hjärnan saknas..
Kanske att det går bara jag får en ny XP skiva.. kanske inte.

Vill ju ha en ny dator till jul en HP rosa eller "mönstrad".. men jag vill ju gärna ha kvar min data tills det.
Antar att den blev sårad när jag sa att jag skulle inskaffa mig en ny... Sorry men DU SÅRA mig mer nu! happy?

Har varit och solat nu.. ska dra en durre, sen möta upp magda.. Kanske Maja också?
Ska hitta mig en outfit för Majas Halloween fest på lördag.
Tänkte vara katt, såsom magda en gång var så fint.. (tänkte lägga upp en bild här på henne men ja datan ligger i koma)
Måste finna mig öron och svans.. Sen köpa mig ett par Uggs. Svarta blir bra.

Massor att göra på jobb igår, hova in 1000 spänn i tips och hoppas på en lika god kväll imorgon ;)

tJa hej gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0