Psyfest in Oslo !

Fy satan så bra det var i lördags !
Så in i helvete schyst.. Önskar mitt blåbär hade varit med, då min vän hade det varit guld läge.
Legat i chill outen och bara gosat, ooo det hade inte kunnat bli bättre.

Men så ska vi inte glömma musiken på nedervåningen heller, där vi kunde dansa o ösa på !
Vilka gick på partajet då, det var jag, Hebas, Tina, Robin och Robban.
Festen får en tia ! minus ett för att inte Molle var där.. Han hade gjort min fest, han hade varit min fest !

Jag vill ha mera sådana fester i Oslo, mera mera mera !!
Det var så sjukt bra.
Jag tina och Heb chillade på en av madrasserna i chill outen och där satt vi i timmar o bara snacka och stirra omkring på folk..

Sen vid halv nio kom vi hem och gjorde en egen chill out till Astrid lindgrens Bästa! haha hör på den va !!

Söndagen var seeg..
Det blev Peppes pizza, hemkörning... Tror det var den goaste pizza jag ätit på evigheter !!
Peppes med, kylling, biffkött, ananas och skinka ! OYEA ..

Deeget !

Försov mig imorse med, ska vara på jobb klockan tio. Jaa akkurat då jag vaknade ;)
Idag/nu trött o mera deget efter 8 nya borrade hål i väggen för tv:n... utan nytta! HOPPLÖSA SKIT VÄGG.

Visar nån bild från helga sen... to tired.

Kommentarer
Postat av: sara

Svar; nattis ska inte ha party längre :/ de hade inte råd eller va de va för alla banga på o hyra..



och kommentar till inlägget; rolig kväll du verkar haft, det är alltid så, kvällar man inte tror ska bli roliga blir askuliga! tja tjing ha en bra veckaa honey, vi ses på julklappsbytet ;)

2008-10-20 @ 23:06:53
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0