SARA !!

Fan.. jag försöker o försöker men det går inte att få den "bakgrund" jag vill ha, varför är du aldrig online när jag e?
Gaaah panikar stort här! SKIT SKIT SKIT.
Sur blir jag... Någon annan som kan komma med grymma tips?
För jag får det verkligen inte att funka... Kan det vara något med just de bilderna jag valt? att de är typ skrivskyddade?
Tålamod.. pyttsan! här ska allt gå med detsamma nu nu nu... Hatar o vänta och hatar när jag inte förstår vad det är för fel jag gör. För jag ser ju inte själv vad det är jag gör för fel..
För mig ser det på pricken likadant ut som på "bloggdesign hjälpen".

Sara hjälp en Sandra i nöd ;)

Jaaag går i taket jag..

Kommentarer
Postat av: sara

Okej men jag måste ha ditt lösen ord, jag är ledig i slutet av veckan då kanske jag kan pilla med din sida.. mejla över lösenordet isf !! :D

2008-10-20 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0