Tack för en go kväll!


Hade en as grym kväll ute igår på Living Room med Tina.
Shootar och drinkar all night loong, me loove it !
Dans och härj ! *
Men det själva uppträdandet "release partyt" tror jag vi missade helt, eller så såg vi bara inte att det var där haha fullt upp med annat gött ;)
Sitter nu här med en groggisch, kör lite wii..

Var nere på stan tidigare idag i den strålande vackra vädret ;)
Köpte två presenter till hjärtat. En mjukis tröja och högtalare, det har ju trots allt varit länge nu !
Vi skulle ut och käkat idag men när vi drog på tropic thunder så slocknade först jag och sedan molle..
Vaknade upp vid nio tiden, drog på ett family guy och bestämde oss för att chips får bli en bra middag istället.
Ut o krubba får bli imorgon istället efter jobbet innan rejvet!
Tina du blir med imorgon med hoppas jag !
Då ska det dansas till BRA musik, hums... vilka skulle spela!?
Blir säkert as grymt hur som haver, skruvat och skönt !

Ha en toppen friiiiday

Kommentarer
Postat av: sara

Jag vill också med! förresten har magda flyttat till norge än?

2008-10-18 @ 08:40:17
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Sandralur

nej.. Magdlur flyttar på måndag.. JAG TRENGER DIN HJÄLP!!!

2008-10-18 @ 12:58:57
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0