Thank you baby!

Denna helg har bestått av jobb, tv spel, flum, käk och alkohol..
Älsklingen kom hem med blommor på fredagen innan vi skulle ut och käka :) soo sweeet !
 

Var och käka på YaYa's igen, snackade thailand.. wii snart ska vi dra!
Molle ska visa mig sitt thai bai !! show me the beaches, te oceans and Full moon partheeey!
Ska nog köpa tickets nästa lön!
De första Molle gjorde inne på Yaya's var att svepa 2 chang..antar att han saknat det!?
Efter middagen som var super igen ;) flumma vi vidare in på ica o köpte groggvirke sen gick vi hem och spelade tv spel och drack.. Hur kul som helst !!

Lördag jobbade jag i restaurangen, det gick fint, lite ont om gäster dock men kom nog upp i en hyffsad lön för en dags jobb... Nästa lördag blir det säkert mer att göra.. hoppas det, även om jag känner mig lite osäker på jobbet så vill jag ha mycket att göra så jag faktist lär mig! Efter jobb blev det hem och spela lite mera, mario kart is the shit !

Söndag... JOBB. Jag o älsklingen hade en toppen morgon, var ute i solen och gick sen laga mat och såg film.. som jag såklart somnade till ;) klockan sex ringer klockFAN och säger time to work time to work..
Var inte ett dugg sugen att cykla på jobb då.
Men väl på jobbet var det skönt att vara tillbaka på kvällsjobb ;)
Sån mysig stämning liksom, förutom de VIDRIGA FITT SIGGISARNA som tigger.. haha alltid samma krig ju !
Horor och tiggare.. TVI !
Varför kommer man till ett land man inte har råd att leva i och sen föder upp barn som man lär gå på gatan vid kanske 12 års ålder!? Vad är det för föräldrar.. Nej fy skjut dom ! Barn ska gå i skolan och lära sig leva normalt och inte ett tiggarliv på gatan..

aa kvällar e mysiga på scotsman men endå jobbigt med arbetstiderna.. Har fått mitt schema, inte en enda ledig helg på kanske 9 veckor! inte ens julafton helgen =( Jag verkligen verkligen vill ha ivaf fredagen ledig där..
Tycker det är lite oschyst att göra så.. jobbar ju endå nyårsafton då borde de ge mig en fredag ledigt där i mellan dagarna.

Min tips igår var rätt kul, 550 kr i MYNT !

Ne nu e det dusch dags kanske hinner man äta lite!? sen på jobb. Ledig imorgon :D
Ska försöka att INTE städa då! ;)

ha deeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0