tio hål i väggen senare...

så sitter tv:n på plats !
Så jäkla niice, nu har vi det bästa rummet ever.. förutom att det är vitt och ont om space.
Kanske det softaste rummet ;)



Min prylgalne man har också kopplat in datorn till tv:n så vi kan surfa i sängen nu, oo sängsurfing ;)
Så sängen e bokad varje måndag för Desperate Housewives !

Annars har dagen varit bra idag... lång tid på jobbet och på tok för lite tips, What went wrong!?
Börja spela på hästar har vi gjort också, vann 240 kr igår när jag spelade för 100. Satsatade såklart en hundring idag med men vi får inte svar förens ikväll hur det gick. Haha Sandra Speltorsken ;)
Meen! En stammis på Scotten vann där en gång 4.9 MILJONER!
Jag vill också!
Efter jobb hamnade jag inne på Cubus igen (hm det går bra att hålla i pengarna). Köpte mig benvärmare och en topp.

Nu har grabbsen slutat och jag ska göra våfflor, ha en god kväll nära o kära morsan e kär i Pära ;)

Kommentarer
Postat av: sara

De e ju samma kampanj cubus kör med hon Mini. Var inne på cubus, men hiittade inte så mkt , har kommit på att det är för att i stadsbutiken är allt så rörigt, ute på tuna hittar man mer på cubus, de har schyssta kläder ;)

2008-10-24 @ 08:40:31
Postat av: Sandra

okej. på våran asa stora cubus hittar man hur mycket som helst :) inga snygga underkläder än då =/

2008-10-24 @ 12:20:36
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0