Torr schampoO is the shiit


Har faktist aldrig trott på att torrschampo skulle fungera, menar ska en spray få bort det oljiga i håret och sen ska det se fräscht ut? Nja....
Men igår gick jag och hjärtat på stan och jag ficksyn på torrschampo.. Bought it!
Tredje dagen utan att jag duschat håret idag och jag brukar ha himla oljigt hår då.. jag har testat sprayen och walla!! It still looks great!
Thanks to Lee staffords dry shampoo! Oyea .. rekommenderar starkt!
Enkelt att använda också bara spraya på och vips ready to rock!

Vad köpte jag mer igår då?
Halsduk från Indiska, nagelack (knall rosa), Christina aguileras nya parfym, Vecko revy, två lysande linnen och tjocka strumpbyxor i svart.. Kul kväll på stan :) Mera sånna tack!


Hard work..


..som gäller i helgen.. Ska jobba som rydd på lördag, never done that.. Drömde hemsk mardröm om det inatt.. Jag gillar mer att servera, det tjänar man bäst på liksom..  And im here for the money ;)
Men alltid skoj att prova på något nytt.. eller det känns som det är lite softare att jobba som rydd. Inte samma press liksom. Men många tunga lyft kanske!? in och ur diskmaskinen.. Hade helst av allt chillat hemma. Jävla vad hemma kär jag e :p.. trivs bra här.. sen har vi ju kissemissen som gör det helt underbart att komma hem. sååå himla söt !
Vi har sussat ihop hela morgonen. koosligt !




 

Enyoj your weekend!! //Sandra with "dirty" hair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0