Trötta tider...



puh, tröttsamt med natt jobb? eller är det bara de vanliga höst skiten som kommit ifatt o tröttat mig...
Höstmörker... näej ge mig SOLSKEN!
Är så sjukt trött men sover för jävla illa.. Kan inte sova en hel natt, hopeless..
Inatt jobbar jag ju så då blir det ingen sömn, sen ska jag komma in i 1 vakt rutinerna..
börja klockan 10.30 till 19.. Hoppas man får någe sömn på natten då, annars blir de tufft.
Jobbar första vakt hela helgen, ska bli skönt faktist :)
Blir pilz och sport på lördag.. Fredag vette tusan.. something chill, kanske bio!?


Mayle, rusar omkring här som en iller.. såå söt ! Vill inte att hon ska flytta tillbaka till Robin. Jag vill ha den lilla busen. Hon tycks trivas här med. :) Sötaste kissebebisen!


Ha en god kväll mina vänner !

spinn o kurr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0